*کلبه ی عروس*
*کلبه ی عروس*
**برای عروس هایی که میخوان زیبا باشن**

 

درباره آرایش چهره بیندیشیم ، لازم است بدانید برای آنکه مسن تر به نظر نرسید ، بهتر است بجای استفاده از کرم پودر از مرطوب کننده رنگ دار استفاده کنید. سعی کنید جوانی و طراوت پوست خود را زیر آرایش غلیظ پنهان نکنید. جوان تر به نظر رسیدن معنایش این نیست که لوازم آرایشی را که در جوانی از آن استفاده می کردید کنار بگذارید. بلکه لوازمی باید انتخاب کرد که بافت نرم و لطیف داشته باشد.

 

 

آرایش

 

 

 

 

 

استفاده بیش از حد از پودر و کرم پودر چهره را پیرتر نشان می دهد. آرایش غلیظ در یک انسان ۱۶ تا ۱۹ ساله شاید جذاب باشد اما خانمی که ۳۰ سال به بالا دارد بسیار زشت و زننده به نظر می رسد و او را بر عکس بیمار نشان می دهد. توصیه می شود از کرم های پوشاننده و کرم پودر فقط برای تیرگی زیر چشم و کنار بینی استفاده شود و باقی صورت را با مرطوب کننده رنگدار بپوشانید تا هم رطوبت و طراوت پوست حفظ شود هم چهره شما جوان به نظر آید.

کسانی که مایلند پوست جوانی داشته باشند کرم پودر غلیظ ، پوشاننده ، پودر و اکلیل هایی که در رژ لب ، رژ گونه و هر چیز دیگری که چهره را براق کند را نباید استفاده کرد. زمانی به سنی می رسید که وقتی در آینه خود را می نگرید و یا در حال آرایش هستید و دقت بیشتری در چهره خود بکار می برید متوجه تغییرات پوستی خود می شوید. لک ها و کک ها و مک هایی که در چهره ماندگار شده است و یا چین های ریزی که در اطراف چشم شما به وجود آمده است توجه شما را جلب می کند.

 

 

آرایش

 

 

 

 

 

این تغییرات در خانم ها از لحاظ سن متفاوت است. یکی ممکن است در سن ۲۵ تا ۳۰ سالگی این تغیرات را مشاهده کند و دیگری شاید بین ۳۵ تا ۴۰ سالگی توجهش را جلب کند و دیگری شاید بین ۳۵ تا ۴۰ سالگی توجهش را جلب کند، اما در ابتدا مهم حفظ اعتماد به نفس است. اما ماساژ صورت کمک فراوانی به جوانی چهره می کند وبعد از آن نوع آرایش را باید تغییر دهید و از حالا به بعد با آرایش باید نواقص پوست را بگیرید و آرایش ، جنبه ترمیم به خود را می گیرد. جالب است که نوجوانان طوری خود را آرایش می کنند تا بزرگتر و جوان تر به نظر برسند. اما همان اشخاص روزی به مرحله ای می رسند که باید طوری آرایش کند تا صورت خود را جوان تر و شاداب تر نشان دهند.

 

 

آرایش

 

 

 

 

 

وقتی در این مرحله باشید دوستان و اطرافیان که با آنها در ارتباط هستید هم از دیدن شما لذت می برند. یادتان باشد اگر خواهان چهره شاداب و جوان هستید و دوست دارید شکسته و فرسوده نشوید از هر ماده آرایشی استفاده نکنید و قبل از استفاده از مواد آرایشی در رابطه با آن تحقیق کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهیک شنبه 29 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط N.M
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.